  • Data: 2010-05-31 15:21:16
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Plumpi anty Misiek :\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:4c036b6c$0$19172

    > Zastanow sie najpierw co piszesz, pozniej przeczytaj to ze 100 razy (moze
    > ci wystarczy)... apozniej... lepiej nie odpisuj zeby sie wiecej nie
    > osmieszac...

    Moze zamiast ogólników, coś bardziej merytorycznego ?

    > Guzik prawda, nie znasz sie wiec nie gadaj glupot.
    > W kanalizacji sanitarnej istnieje cos takiego jak PRZEPOMPOWNIE i wlasnie
    > one sa zalewane...

    Tylko w sytuacjach awaryjnie wyjątkowych. W normalnych warunkach do takiej
    przepompowni woda opadowa nie ma prawa się dostać. Dostaje się w bardzo
    niewielkich ilościach. Nie mówiąc już o tym, że są tam montowane zawory
    zwrotne, które uniemożliwiają cofanie się wody.
    Jak widać Twoja wiedza nadal kuleje :)

    > Sam jestes inseminator. Nie zabieraj zdania w sprawach w ktorych sie
    > ABSOLUNIE nie znasz

    Może jakieś konkrety ?

    > I tym samym trafiles do slawetnego FF-a...

    A co to takiego ?

    > Radze wrocic sie do podstawowki - tam ucza czytania ze zrozumieniem... Ale
    > dla cibie moze byc juz za pozno...

    I znów brak merytoryki.

    > W wielu gospodarstwach rolnych SA studnie glebinowe. Wystarczy poszukac,
    > popytac a nie pier... lic bez sensu

    Znów żadnych konkretów.
    Jeżdżę po wsiach i pytam.

    > 50% wod w Plsce to w mniejszym lub wiekszym stopniu ale wody "sciekowe".
    > Poczytaj najpierw o jakosci wod, pozniej sie wypowiadaj dyletancie

    No tak, jak zwykle "ni z gruchy, ni z pietruchy".
    Poza tym kolejny raz zaprzeczasz samemu sobie.
    Pisałeś wcześniej, że jakość wód w studniach jest super. JA pisałem zaś, że
    jest kiepska. Dziękuję zatem za potwierdzenie moich przekonań :D

    > Trafiaja wlasnie do RZEK. Nie znasz realiow? nie wypowiadaj sie.

    Ale najpierw są oczyszczane. Bezpośrednie spuszczanie ściewków sanitarnych
    do rzek już się skończyło, a jeżeli jeszcze gdziekolwik istnieje to są to
    skanseny.

    > I vice wersa...
    > Bardzo lubie jak ktos kto nie zna tematu "od podszewki" wypowiada sie i
    > wymadrza...

    No własnie wymądrzasz się nie znając tematu, a do tego jeszcze ubliżasz.

    > KF :-)

    A jednak nie :D
    Dyskutujesz to znaczy że chcesz dyskutować, a skoro chcesz to dyskutuj i nie
    odpierd..... popeliny :D