  • Data: 2017-04-11 14:06:53
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 10:58:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    prywatnej różnią się od osoby inwestującej. A w swietle prawa obie są po prostu
    posiadaczmi kawałka gruntu.

    > Cele nie powinny nikogo interesować, dlatego właśnie tworzy się plany.

    nadajemy na innych falach - nie mówie o mpzp- mowie ze celem wlasciciela prywatnego
    jest jakos tam sensowne zagospodarowanie terenu. A celem inwestora jest ZYSK, i nie
    ma ograniczen zeby to sie nie stalo kosztem czegokolwiek np wycinki drzew. Bo
    inwestor buduje, sprzedaje, liczy zysk - i wiecej nie ogląda swoich osiągnięć typu
    zrujnowany zabytek, wycięte drzewa czy budynki wybudowane w skandaliczny sposób.

    b.