  • Data: 2017-04-12 08:33:25
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 07:36:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > urząd jak sie zorientuje ze cos sie buduje (to mozna łatwo skorelowac miedzy
    >gminą przyjmującą zgłoszenie a organem wydającym pozwolenie na budowę) wzywa do
    >uiszczenia zaległych opłat od bieżącego wlascicela. Kazdy w akcie notarialym >kupna
    bedzie żądał zdania "nie zgłaszałem wycinki drzew w okresie 5 lat wstecz >pod rygorem
    poniesienia stosowych opłat..."
    > Fakt ze kolejny kwit.

    Kupujesz działkę mając taki kwit. rozpoczynasz DG a urząd pół miliona kary przywali
    Tobie. Ty oczywiście masz roszczenie o te pieniądze do poprzedniego właściciela bo
    Ciebie oszukał ze nie wyciął a wyciął.
    Sprawa cywilna itd kilka lat czekania i dozę prawdopodobieństwo ze "egzekucja
    bezskuteczna"