    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 17 May 2013 13:57:02 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pozar od 1w lampki
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 17 maja 2013 22:24:12 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    które wywołało pożar jeśli nie udowodniono że było użytkowanie niezgodnie z
    instrukcja odpowiadał producent lub sprzedawca. Upływ czasu nie miał znaczenia. Mogło
    być nowe mogło mieć 20 lat.

    > teraz wyobraź sobie że zaprojektowałeś takie urządzenie zgodnie z
    >
    > normami. poświęciłeś wiele tygodni na badanie. Na milion wyprodukowanych
    >
    > sztuk, jedno zapaliło mieszkanie. Siedziba Twojej firmy jest 10 tyś km
    >
    > dalej. Jak masz udowodnić że lampka kuchenna 14 dni wcześniej wpadła do
    >
    > garnka z rosołem?

    > które zapalały się od dużej warstwy kurzu wewnątrz. Oczywiście kurz
    >
    > zbierał się latami, a domorosły serwisant naprawiał telewizor co 2 lata.
    Moja wyobraźnia jest zbyt cenna żebym ją na pierdoły marnował. Nie wiem czy zdajesz
    sobie sprawę że udowodniłeś że warto być bezwolnym zwierzątkiem które na wszystko się
    zgodzi. A tak przy okazji. Rubiny zapalały się nie od kurzu bo w kurzu nie ma nic
    takiego żeby się sam zapalił. Zapalała się w nich płytka bo była zrobiona z
    niewłaściwego laminatu. Jak się zorientowali to zrobili płytę z laminatu szklano
    epoksydowego a nie z papierowego klejonego żywicą fenolową i problem się skończył.
    Jak już się chce coś wiedzieć to warto to wiedzieć do końca a nie po łebku.