  • Data: 2013-05-20 10:24:42
    Temat: Re: Pozar od 1w lampki
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:89110929-0dcd-4974-b799-1c7043601808@go
    oglegroups.com...

    > To bez sensu takie wskazywanie. Takich lampek jest multum a opisany
    > przypadek zdarzył się bo sie bo pewnie ten jeden konkretny egzemplarz był
    > wadliwy albo coś z
    > uzytkowaniem nie tak.

    Użytkowana przez kilka lat ciągle wpięta do gniazdka. Co tu można źle
    użytkować?

    > Nie tak dawno ktoś na sasiedniej grupie pisał że podobny pożar miał u
    > siebie od ładowarki do telefonów Nokia.
    > Podobne ryzyko pewnie jest z listwamio przepięciowymi itp.

    A wydawałoby się że rozwiązanie jest takie proste - niepalny plastik.

    Ja raz miałem taki przypadek że spalił się zasilacz w radiu - ale wszystko
    co się stało to trochę lekko nadtopionego plastiku. Gdyby w tej lampce
    plastik był trochę dalej od transformatora albo trochę mniej palny to nic by
    się nie stało.

    Pozdrawiam
    Ergie