eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...Re: Pozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...
  • Data: 2009-06-20 00:30:35
    Temat: Re: Pozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimierz Debski pisze:

    > Za to nie podobala sie mape do celow projektowych bo z tej, ktora
    > przynioslem wynika ze plot stoi na drodze a tak nie moze byc. Pytalem
    > innych ludzi i sie dowiedzialem, ze niedawno zrobiono nowe mapy i stad
    > sa znaczace roznice ze stanem faktycznym. Przy okazji sie dowiedzialem
    > ze zgoda na postawienie nowego plotu moze byc jeszcze wiekszym problemem.

    No to proponuję sprawdzić czy działka się nie "skurczyła", właściwie
    na dniach - jako wredni inspektorzy, zrobiliśmy geodetom "jesień
    średniowiecza". A sprawa poszła o wiele rzeczy, robili np. podziały
    działek obok jakiejś inwestycji i niedawno zainwentaryzowali ową
    inwestycję - patrząc na mapę ewidentne odstąpienie od projektu,
    domeczki z odległością od granicy 4 m a zrobiło się 3 m.
    Co się okazało (tłumaczenia geodety były dosyć mdłe ;) ), że podział
    zrobili sobie na innej osnowie a inwentaryzację na innej, ale to
    powinno się zgrać - osnowy pozostawiają wiele do życzenia - sami
    zrobili "bagno" przy dość intensywnej zabudowie.
    Na dobrą sprawę jakbym był taki wredny to inwestor by oberwał, a może
    nie jestem ;), kierbud zarzekał się - jak zwykle w takich sytuacjach
    (pogroziliśmy mu izbą (sic!)), że wszytko jest ok, upewnił się tylko,
    że dopilnował geodetę i ten wpisał się w dziennik i usiadł
    spokojnie... bo geodeta zrobił odpowiednie wpisy. I teraz jak w wojsku
    geodeta usłyszał: ma być inwentaryzacja odzwierciedlająca stan faktyczny.

    A wracając, to że płot "wjechał" na drogę - to w wyżej opisanym jednym
    z przypadków budynki na niektórych ulicach nagle "przemieściły się" na
    pas drogowy do samej jezdni nawet.
    Albo faktycznie masz płot w pasie albo ktoś spartolił robotę.