eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...Re: Pozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...
  • Data: 2009-06-20 21:49:04
    Temat: Re: Pozwolenie budowlane a raczej problem w tego uzyskaniu...
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimierz Debski pisze:

    > Sprawa wyglada tak, ze droga w naturze biegnie lekkim lukiem. Odstepstwo
    > od linii prostej to max 4-5 m i ten max lezy na mojej dzialce. Geodeci
    > najprawdopodobniej poszli na latwizne i wyprostowali droge bo na mapie
    > droga jest posta jak od linijki i dlatego weszla mi na ogrodek.

    Jak wezmą się za przebudowę drogi to pewnie domyślasz się co czeka
    Twój płot...
    Choć z drugiej strony "Komisja Przyjazne Państwo" pod egidą Pana
    Palikota, chce rzekomo, by takie różne rzeczy postawione przed 1995 r.
    nadzór z miejsca przyklepywał. Ciekawe czy takie cudo jak znalazło się
    na pasie drogowym będzie można przyklepać (obawiam się o przypadki
    większego kalibru ;))

    Zawsze można podejść do ośrodka geodezyjnego i wziąć wypis i wyrys,
    później sprawdzić co było przed albo przy braku dokumentów za co
    podatek płaciłeś, za ile.

    Pewnie jak ci geodeci o których pisałem, zamiast w ogóle sprawdzić czy
    "kamienie" są na swoich miejscach wzięli miarkę i pojechali z
    koksem, tacy partacze, a później kit wciskają.