  • Data: 2011-10-04 20:39:02
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę rok 1937
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2011 22:10, kiki pisze:

    > Nie możemy się separować jedni od drugich - bo to doprowadzi do trzeciej
    > wojny światowej.
    > Trzeba raczej się globalizować niż stawiać mury między narodami.

    Zasadniczo się zgadzam, ale zachodzi problem niekompatybilności celów -
    oni mają nadmiar populacji i muszą gdzieś ją wyeksportować, a
    przejmowanie środków produkcji i aktywów monetarnych nie wynika z
    dobroci serca tylko z długofalowej polityki ekspansji.

    Bez odwrócenia pewnych trendów niedługo nas wykupią. Niektórzy straszą
    "islamską inwazją" na Europę - ja się bardziej obawiam żółtej hegemonii.