  • Data: 2009-01-20 08:05:02
    Temat: Re: Prąd do zmywarki i piekarnika
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <u...@y...com> napisał w wiadomości
    news:ad27eda7-0aa3-454a-a094-f2804971e956@g39g2000pr
    i.googlegroups.com...
    Witam
    Mam pytanie.
    Wydawało mi się żę gniazka do zmywarki i piernik powinny być
    umieszczone w ścianie, standardowo.
    Patrzyłem oststnio u kolegi i on miał luzem puszke z której zasilał
    piekarnik i zlew.
    I zastanawiam się po co, ma to jakiś sens?

    zadnego sensu to nie ma podobnie jak piernik w scianie ;-)))

    Gniazdko montuje sie na stale w scianie jakies 20 cm nad podloga i
    koniecznie z uziemieniem. (do piekarnika dobrze jest dac na oddzielnym
    obwodzie jak jest mozliwosc)
    Andrzej