  • Data: 2009-01-23 07:27:11
    Temat: Re: Prąd do zmywarki i piekarnika
    Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gl6j5m$mtq$1@news.interia.pl...

    > Zależy jaki piekarnik - mój ma normalną wtyczkę, więc dostał normalne
    > gniazdko, też za meblami, ale dostaję się do niego po wyciągnięciu jednej
    > szuflady.

    U mnie jest tylko listwa do przykręcenia kabli można podłączyć 1 fazę
    resztę zmostkować, 2 fazy, lub najlepiej 3 + uziemienie (nie wiem jak by
    poszło na jednej fazie w przypadku gdyby włączyć wszystko). Kuchenkę
    zaplanowałem wcześniej i podciągnąłem sobie kabel 5x2,5 w to miejsce,
    wystaje ze ściany jakiś 1m więc 2 razy w roku jak żona sprząta za meblami
    odsuwam ją bez problemu. W razie jak bym chciał ją rozłączyć zabezpieczona
    jest osobna potrójną S, do gwarancji potrzebna była pieczątka elektryka
    podłączającego kuchenkę (podbiłem po roku jak mi siadł termostat i serwis
    miał przyjechać).
    Niedawno kupiłem zmywarkę wbudowałem ja obok kuchenki a gniazdko kupiłem
    hermetyczne 40cm kabla i podpiełem je do listwy w kuchence (jest naprawdę
    solidna).

    Sawa