  • Data: 2009-01-22 06:17:42
    Temat: Re: Prąd do zmywarki i piekarnika
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może wróćmy do początku :-)
    > Autor wątku pytał o GNIAZDKO do zmywarki i piekarnika. Na mur beton chodzi
    > o normalne jednofazowe gniazdko.

    To faktycznie zmienia postać rzeczy. Mój błąd. Niestety nie widzę niektórych
    postów w wątku w czytniku w tym postu pierwotnego i dlatego trochę to źle
    zrozumiałem. Myślałem, że chodzi o podłączenie piekarnika kuchnii
    elektrycznej.
    Oczywiście wszystkie inne urządzenia na 230V typu zmywarki, piekarniki,
    prodiże, kuchenki mikrofalowe powinny być podłączane poprzez normalne
    gniazda. Do tego powinny to być gniazda bryzgoszczelne lub wręcz
    hermetyczne.