  • Data: 2021-11-15 09:47:01
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.11.2021 14:24, WS wrote:
    > ale bardziej ze względu na czas... tak jest szybciej
    > zazwyczaj (np. na makaron) nastawiam troche w garze + full czajnik i gotuje się
    równolegle;)

    A no, często też jest po prostu najszybciej. Ale zalet znacznie więcej.
    W garze mi trudno odmierzyć idealnie ile wody będzie potrzebne. A po
    zalaniu z czajnika, to co zostanie odlewam do dzbanka i mam przegotowaną
    wodę do picia (od dwóch lat już nie kupujemy wody butelkowanej).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz