  • Data: 2009-06-26 04:32:04
    Temat: Re: Prąd, przekroje i zabezpieczenia
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:mpe1odgo78v3.dlg@oldfield.org.pl...

    > To powiedz, gdzie się reszta energii podziewa.

    Nie wiem nei szukałem.. Ja już podchodze że prąd jest I~2*P (dla 400V),
    pameitema i kożystam z wzoru napisanego gdzies indziej (który sie zgadza) i
    liczę z tego jak mje przyblizenei bardzo się nie zgadza z tym co na silniku.

    Rozważań z ET czy maszyn elektrycznych jakoś mi się teraz nei chce odkopywać
    Ale moze wieczorem poszukam ksiazki o ile nei wywiozłem do swojego
    "skłądowiska"
    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź