eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPralkaRe: Pralka
  • Data: 2010-09-23 01:22:56
    Temat: Re: Pralka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i704c4$j02$...@i...gazeta.pl

    > Chcę to kupić albo naprawić Aristona z łomoczącym łożyskiem -- cena
    > nowej i lekceważący stosunek serwisu Aristona w Białymstoku zachęcają
    > raczej do kupna nowej. :)

    > Niecałe 6 miesięcy temu serwisant uznał, że łożysko jest w dobrym stanie.
    > We wtorek umówiono się ze mną na wymianę w czwartek lub w piątek -- ani
    > telefonu, ani serwisu... :)


    > Luz łożyska jest od niepamiętnych czasów -- ostatnio łożysko
    > zaczęło hałasować w czasie wirowania.

    Okazuje się, że łomot nie pochodzi od łożyska, ale od pęknięte go
    obciążnika dolnego -- koszt tego obciążnika to ponoć 145 złotych.
    (zapewne na złomie nieco taniej)


    Jeden serwisant (firmowy) mówił, że luz na moim łożysku
    jest luzem technologicznym, gdyż to łożysko dwurzędowe.


    Ponieważ serwis Aristona mnie zlekceważył, zwróciłem się
    do innych osób. Serwisant niezależny stwierdzał, że łożysko
    w mojej pralce jest sprawne, bez luzu, ale nie jest to
    łożysko dwurzędowe a za stukanie odpowiedzialny jest
    pęknięty dolny obciążnik. :)


    (może to coś inaczej nazwał -- na rysunkach quasi-technicznych
    nazywane jest to obciążnikiem, przeciwwagą dolną snella lub
    counterweightem. ;)

    Przy okazji interesowania się zakupem pralki Amica zwróciłem się
    do białostockiego serwisu Amici. Odpowiedziano mi, że w Białymstoku
    jest serwis Aristona, podano mi namiary (nazwiska, numery telefonu)
    i zaproponowano mi zwrócenie się ponowne do serwisu Amici dopiero
    w wypadku niemożliwości naprawienia pralki w serwisie Aristona. :)


    W razie problemu z terminem naprawy proszę jeszcze raz przedzwonić
    do naszego serwisu tel. 691467215 w celu ewentualnego ustaleniu
    terminu naprawy.


    Jak rozumiem, istnieje w Białymstoku podział klientów na serwisy. :)
    A że ja już jestem klientem Aristona (kupowałem tam grzałkę i szczotki
    oraz korzystałem z ich usługi -- z naprawy) więc mnie ów serwis zlekceważył. :)
    (należy rwać nowych klientów -- po co zabiegać o tych, którzy już są klientami?)

    -=-

    W radiu ,,leci'' muzyka Morricone -- jak na zawołanie...
    W filmie ta akurat muzyka zwiastuje ;) nieuchronne nadejście
    sprawiedliwości Bożej... :) (na Dzikiem Zachodzie -- oczywiście)


    Nie dość, że mnie serwis Aristona lekceważy, to jeszcze
    ustala jakieś przyporządkowania klienta do serwisu? :)
    Przy okazji -- wiwat hurtownia popularna. :)

    http://www.popularna.pl/index.php?option=com_content
    &task=view&id=1&Itemid=2

    To tej hurtowni boją się polscy prawnicy-urzędnicy, których
    zadaniem jest pomaganie klientom nabijanym w butelki przez sprzedawców. :)

    (i... poleciała... -- muzyka Morricone)


    --
    .450-600 to (60-80)%. . 749 .
    . .
    VV Ventolin u . . . 739 . 26
    . . .1213 . . 2021 .
    ^ 25 . .01 . . .12 . 20 724 . .
    . 02 . . 11 15 19
    . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719 .25 27
    04 06 08 16 18
    P . . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17 22
    E VV . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    FVV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324 2829
    .01 07 09
    22 24 u 1718 680 22
    30 wrzesień
    l 30 c VV 670
    31
    / lipiec h 07 660
    VV
    m.. ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,
    ......,,;;;;..,,,,......

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1