  • Data: 2010-09-05 12:17:51
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 12:44:03 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Ikselka ma pewnie jakąś Witkę z 1960 roku :)

    Wiatkę. Nie mam - wtedy dopiero się urodziłam. Mam pralkosuszarkę Ardo.
    A para (kurs podstawówki) ma to do siebie, że nawet w dużej ilości nie jest
    widzialna ani wyczuwalna dla człowieka, chyba, ze bucha z rury
    ciepłowniczej - kiedy jest gorąca, nasycona i sprężona. Osły sądzą, ze jak
    jej nie widac, to jej nie ma :-) Parowanie odbywa się już w temperaturach
    natychmiast powyżej zera, a jak tu zostało przypomniane, woda moze wprost z
    postaci stałej (lód) przechodzić w stan lotny drogą sublimacji. Mały kurs
    fizyki może? - 50 zł za godzinę, służę. Pewnie masz dys... i zwolniono Cię
    z nauki? Poradzę sobie i z tym, mam praktykę pedagogiczną w pracy z osłami
    też.
    :-)