  • Data: 2010-09-05 18:08:05
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1373zfqbe06pc.1dxo6o8satahm$.dlg@40tude.net...

    He..he, macie zajęcie... Muszę pobierać tantiemy.
    Faktycznie połowa wkładu, jezeli ma to wyschnąć w rozsądnym czasie i "na
    pieprz". Stosowałem więc dobór rzeczy pranych - zależnośc od kolorów,
    temperatur a więc i proszków oraz jeżeli pranie było z suszeniem - do
    jakiego poziomu suszenia, czy na skład czy do prasowania. Pomięte i załane
    nie wychodziło, gdy było nawet na pieprz suche, a te 2,5kg suchej bielizny
    to dosyć dużo, pralka miała program "roztrzepywania".
    Suszenie ewakuacyjne - nadmuch ciepłym powietrzem i skraplanie podczas
    spryskiwania zimną wodą w kanale "obiegowym", ewakuacja pompą do odpływu.
    Doskonale działała, dopóki wizytanci mi nie pouszkadzali - jak wiele innych
    sprzętów. Maruda kupiła sobie drugą pralkę bez suszarki...