  • Data: 2010-09-06 16:12:23
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" i631ju$rkl$...@n...onet.pl

    > tja 38st to zimna woda (żona lubi 42 st) pół godziny to zaiste bardzo krótko.

    Moim zdaniem prysznic (z założeniem, że to nie jest jedyne
    mycie cała w tygodniu) trwać powinien nie dłużej niż 4 minuty. :)
    Zęby ponoć należy myć aż 5 minut. :) Prysznic z myciem włosów na
    głowie -- to zależy od długości wlosów...

    Temperatura wody? 42 stopnie Celsjusza?
    Moim zdaniem to zdecydowanie za wysoka temperatura!!!!!

    No i... w takiej temperaturze trzeba się stale myć i myć,
    bo człowiek (na skutek tak wysokiej temperatury) stale
    się poci... :)

    > to tak jak ja tylko że nie mamy paranoi.

    Badałeś się u psychiatry?
    Ja wielokrotnie, więc wiem o tym, że nie mam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'