  • Data: 2023-10-29 10:15:56
    Temat: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-10-2023 o 09:16, Myjk pisze:
    > Sun, 29 Oct 2023 07:56:54 +0100, Cavallino

    > Jak nieco droższe?

    Ja kupiłem za ok. 800, plus promocja, że 50% ceny zwracali w bonach.
    Realnie poniżej 400.

    Miała dwa akumulatory i ładowarkę.
    Krysiak marka.

    > Jest pod ręką, ssie jak szalony.

    Trzeba się interesować, sprzątać, coś rozwijać i zwijać.
    Robot interesuje się sam sobą i sprząta sam.
    Do tego można go zabrać na wycieczkę na daczę.
    Nieporównywalne.

    Różnica jak między telefonem na kabel, a komórką.