  • Data: 2012-01-06 21:12:07
    Temat: Re: Prawo wodne - wody opadowe
    Od: "t-1" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1itc9jp1v7h9s.h3ee3lrfombe.dlg@40tude.net...

    > Czesc,
    >
    > Ustawa "Prawo wodne" mowi:
    >
    > (Art. 39)
    > 2. Dopuszcza się wprowadzanie:
    > 1) wód opadowych lub roztopowych, wód z przelewów kanalizacji deszczowej
    > oraz wód
    > chłodniczych do wód powierzchniowych lub do ziemi, w odległości mniejszej
    > niż 1 kilometr
    > od granic kąpielisk i plaz publicznych nad wodami,
    >
    > Pytanie brzmi: czy moge na tej podstawie legalnie wprowadzic do ziemi
    > deszczowke z rynny (dom jednorodzinny z dala od plaz i kapielisk),
> [...]

    A co chcesz zrobić z deszczem, gdyby nie było wolno?
    Moim zdaniem możesz wprowadzać na zasadzie swojego prawa do życia na tej
    ziemi.
    Czyli inaczej mówiąc, zwykłego korzystania ze środowiska.
    Co innego, gdybyś chciał korzystać z kanalizacji lub cudzej działki. Wtedy
    musisz mieć zgodę jej własciciela.

    t-1