  • Data: 2011-05-16 06:18:46
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mam wybór, czy JA palę i piję, czy nie, natomiast GMO się podstępnie

    > wkrada w mój organizm, kiedy kupuję i spożywam jego produkty, wcale

    > niekoniecznie oznaczone "GMO".

    > XL

    Czy oznaczone GMO lepiej smakują?Każdy produkt ma jakieś substancje,
    niekoniecznie występujące w nim w naturze.Kto widział,aby kiedyś mleko
    mogło stać swieże miesiąc.Teraz jest okres selekcji zdrowotnej,trzeba się
    starać,aby zweryfikować się pozytywnie.Nie ma odwrotu od rozwoju przemysłu.
    Nie warto walczyć,bez widoków wygranej,szkoda energii.
    mirzan