  • Data: 2011-05-14 16:55:31
    Temat: Re: Precz z Głupotami!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    After serious thinking Jacuo wrote :

    > Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości grup

    > Może poczytaj sobie o GMO i wtedy wyrobisz sobei zdanie i nie będziesz płotł
    > takich takich bzdur. To , że iluś tam posłów PO zostało przekupione przez
    > lobbystów koncernów nie oznacza,że
    > trzeba przestać myśleć. GMO daje zyski tylko koncernom ją wytwarzającym i
    > moim zdaniem jest za wiele wątpliwości, zeby je dopuścić. Można na ten temat
    > dyskutowac, ale nie na poziomie "Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji
    > antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta demagogia i
    > propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

> [...]

    Moje zdanie na temat GMO jest w miarę stabilne, bez przesadnego
    optymizmu, jednak dalekie od demagogii niedouczonych dyskutantów
    obecnych na tej liście. Wystarczy sięgnąć kilka wątków wczesniej, mniej
    więcej pod tym samym tytułem była dyskusja na ten temat.
    A opowiadanie o zyskach jedynie koncernów i zmowie ogólnonaukowej - to
    jest właśnie przejaw demagogii.
    GMO tak naprawdę jest lepiej kontrolowane pod względem efektów i
    interakcji, niż uzyskiwanie nowych odmian poprzez przypadkowe mutacje,
    przez niektórych nazywane "metoda klasyczną".
    Witek