  • Data: 2011-05-14 14:59:36
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:1helggcb1zmf$.1wzoi1ejce21c$.dlg@40tude.net...
    > http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
    awy_o_nasiennictwie_do_dalszych_prac.html

    > "11 maja Sejm odrzucił wniosek o odrzucenie projektu ustawy o
    > nasiennictwie. Z wnioskiem tym wystąpił klub Prawa i Sprawiedliwości.
    >
    > - Projekt ustawy o nasiennictwie, wbrew aktualnie obowiązującemu prawu o
    > organizmach genetycznie zmodyfikowanych, dopuszcza możliwość obrotu
    > materiałem siewnym GMO - mówił poseł Dariusz Bąk z Prawa i
    > Sprawiedliwości.
    > - Nasz klub stanowczo sprzeciwia się takiej manipulacji obecnie w sejmie
    > jest rozpatrywany w komisjach projekt ustawy Prawo o organizmach
    > genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie
> [...]

    Małgosiu - równie dobrze można paplać:
    Precz z małymi cyckami,
    precz z dużymi cyckami,
    precz z małymi ciulikami,
    precz z dużymi ciulikami,
    precz z krasnoludkami,
    precz ze św. Mikołajem
    precz z konstytucją,
    precz z majtkami,
    precz ze spodniami,
    precz ze spódniczkami,
    precz z wolnym seksem,
    precz z szbkimi numerkami,
    precz z - preczami
    precz z małością,
    precz z genialnością,
    precz z normalnością,
    precz rozwojowi,
    precz postepowi,
    precz myśli swobodnej, nie zniewolonej i twórczej,
    PRECZ ZE STRACHEM I STRASZENIEM

    Pozdrawiam bez jakichkolwiek preczów
    skryba