    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z syfonem
    Date: Thu, 19 Mar 2009 23:10:26 +0100

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gpudt2$djj$1@news.interia.pl...

    > No ale tam zwykle jest jeden syfon. Syfon w brodziku i dalej kanalizacja
    > az do morza. Wyglada na to, ze ten brodzikowy syfon ma za mala wydajnosc,
    > albo Kiki kompie sie bezposrednio pod hydrantem.

    Jeszcze się nie kąpię, bo dopiero kończę kabinę w tej łazience i trzeba było
    podnieść brodzik. Rura leciała pod górkę. To poprawiłem, leci lepiej ale
    dalej słabo. Brodzik płytki taki kamienny 100x100cm z otworem 90mm na syfon.
    Odpływ jest 50 cm rurą karbowaną, która ma spadek. nie dało sie użyć prostej
    rury, musiał być kawałek elestycznej, bo bym nie zmontował tego pod spodem.
    Chciałbym sie dowiedzieć czy są różnice w oporach przepływu w różnych
    syfonach.