  • Data: 2009-03-18 09:02:00
    Temat: Re: Problematyczny aneks kuchenny
    Od: szwagier <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Plany i wizualki: http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,notbear.html
    Jesli moge...
    Straszie nie podoba mi sie ta wysunieta na srodek pokoju wyspa,
    koszmarnie ograniczajaca funkcjonalnosc pokoju.
    Nie mam programu zadnego do projektowania ale sporobuje opisac:

    Na krotszej sciance ustaw zlewozmywak - wprawdzie woda jest dalej ale z
    doprowadzeniem wody przewodami elastycznymi nie ma problemu, a
    kanalizacje masz w tym miejscu akurat.
    Na dluzszym ramieniu - przy samym kominie kuchenka z piekarnikiem i obok
    lodowka pod blatem. Na wszelki wypadek - bo czasami potrzeba wiecej
    miejsca - z boku podnoszony blat do przedluzenia ciagu kuchennego.

    I zamiast wgryzajacego sie w srodek pokoju "blatu" okragly stoliczek w
    okolicach okna (zamiana miejscami sofy z fotelem zeby miec wiecej miejsca

    szwagier