  • Data: 2010-10-08 09:32:13
    Temat: Re: Problemy z dachem
    Od: januszgazda <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i7n7ou$6eu$1@news.onet.pl...> Witam

> [...]
    > (2 - 5 tys zł), strona przeciwna przedstawi ekspertyzę że jednak dach
    > jest zgodny ze sztuką, itd itp. Będziesz brnął w koszty, tracił nerwy
    > i czas.
    > Ja sie poddałem i opisałem wszystko w internecie. Odniosłem sukces na
    > tyle, że mu dokuczyłem, bo facet niemal z płaczem błagał o usunięcie
    > opisu, dachu do dziś jednak nie poprawił, co mogłem to poprawiłem na
    > swój koszt, na reszte patrzę codziennie i mimo upływu trzech lat nadal
    > sie wk...m na gościa.
    > Kiki ma rację, panuje tu prawo buszu i trzeba się do tego dostosować.

    A ile zapłaciłeś "z metra"? Jeśli 30 zł za materiał i 20 zł za
    wykonawstwo, to nie ma co się dziwić, że macie "kompromis", który nie
    pasuję ani tobie, ani wykonawcy... Ludzie pakują kasę w płytki i gresy
    za kilkaset złotych z metra, a później się dziwią, że dach za 50 zł
    jest nieszczelny... W Austrii czy w Niemczech nawet zwykły chłopina
    wie, że nie oszczędza się na fundamencie i na dachu, podczas gdy
    pospolity polski inwestor ma odwrócone priorytety: najpierw myśli o
    postawieniu kutego ogrodzenia, do tego z oczkiem wodnym, a później o
    dachu ...