  • Data: 2013-06-26 14:06:19
    Temat: Re: Projekt ADAMA - jedziemy!
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 04:45:24 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Jak budujesz firmami czy developerami to tak! Ja po podlogach tak naprawde mam
    420m2, ale na poddaszu zrobilem przedscianki i z 140m2 spadlo do 80m2 :) W sumie to
    wychodzi 360m2... Ale bez dwoch garazy = 300m2 :)
    > Mi wlasciciel u ktorego kupowalem bloczki na fundamenty powiedzial ze ponizej banki
    sie nie zamkne :D Ale naprawde da sie duzo taniej - nie oszczedzajac bron boze na
    jakosci materialow :)

    Zaraz mnie z roboty wywalą, że ciągle na grupę piszę zamiast pracować, ale
    co tam :-)

    To co napisałeś to mnie mocno zastanawia.
    Czytałem kiedyś dziennik budowy na forum muratora. Koleś się zawziął i
    postanowił, że zrobi wszystko sam - na maxa. Chciał przyoszczędzić kasę,
    mieć pewność wykonania itd.
    Pobudował dom chyba ze 120 metrów kwadratowych, zewnętrzna firma zrobiła mu
    wykopy, postawiła szkielet dachu, resztę zrobił sam.

    Bez szaleństw z materiałami, ale pewnie i bez kiepiskich materiałów zamknął
    dom w ok. 250k.

    Co zrobiłeś, że tak Ci wyszło?

    --
    Franc