    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt ADAMA - jedziemy!
    Date: Thu, 27 Jun 2013 08:13:19 +0200

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:txu2vzruem6w$.1drnqmz1ygql3.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 26 Jun 2013 07:32:29 -0700 (PDT), Adam napisał(a):
    >
    > ALE
    > Skąd wziąć na to czas. Tak jak patrzę na swoją pracę to w godz. 8-16 nie
    > wyskoczę do hurtowni, nie będę miał czau żeby spędzić nawet te 2 godziny
    > na
    > poszukiwaniach, necie, porównywaniach itp. Urlopu długiego - ile można.
    >
    > Jak sobie poradziliście z tym tematem.

    I tu jest pies pogrzebany. Trzeba miec taka robote, ktora na to pozwala,
    inaczej nie da rady. Im masz wiecej czasu tym wiecej zaoszczedzic masz
    szanse.

    Jeden moj kolega stracil przez budowe robote. Ja akurat sam sobie zarzadzam,
    wiec nie mialem problemu. Ale to potrzebuje czasu i ludzie zwykle
    iedoceniaja jak duzo czasu. To jest de facto trudno ocenic.