    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt do oceny
    Date: Wed, 14 Sep 2011 02:23:34 -0700 (PDT)

    On 14 Wrz, 10:18, "Tomek-N" <n...@i...pl> wrote:
    > Witam grupowicz w,
    >
    > Co my licie na temat poni szego projektu. Ch tnie przeczytam Wasze uwagi in
    > minus;-)
    >
    > http://www.lk-projekt.pl/lkand831-produkt-915.html
    >
    > Potrzebujemy domek z 3 sypialniami na g rze i go cinnym (gabinetowym)
    > pokojem na dole.
    >
    > Dzi ki za uwagi
    > nTomek

    Witam
    Widać, że raczej nie planujesz dużego domu. 120m2 na 5 pokoi, dwie
    łazienki i kuchnię to niezbyt duzo.
    Projekt ma kilka plusów i kilka minusów. Bardzo ważny jest uklad
    dzialki i domu wzgledem ston świata.
    Najważnejsze żaby Tobie odpowiadał rozklad pomieszczeń (każdy ma inne
    preferncje, ja np nie jestem zwolennikiem otwartej kuchni).
    Wyobraź sobie codzienne korzystanie z domu (powrót z pracy z zakupami,
    dzieciaki, wózki psy itp) i zastanów sie czy na pewno wszystko będzie
    spełnialo swoją rolę. Zastanów sie tez jak umeblujesz poszczególne
    pomieszczenia.
    Jeżeli zamierzasz ogrzewac węglem to kotlownia jest troche za mała i
    połaczona bezpośrednio z resztą mieszkania co spowoduje nieciekawe
    zapachy i dodatkowy kurz w domu.
    Plusy (wg mnie)
    - zwarta bryła
    - mala i zwarta instalacja wod-kan (bliskość łazienek, pom. gosp i
    kuchni)
    - dużo pokoi
    - garderoba
    - pomieszczenie gospodarcze (o nie ogrzewasz paliwem stalym)
    - schody nie zabieraja dużo powirzchni
    Minusy (wg mnie)
    - brak miejsca na szafy na parterze
    - brak wanny na górze
    - malo miejsca na meblowanie w salonie (fotele stoja w przejściu do
    tarasu a rogówka zasłania okno tarasowe)
    Pzdr
    QbaB