  • Data: 2011-09-22 19:55:45
    Temat: Re: Projekt do oceny
    Od: "mcpc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - schody zabiegowe. Lepsze byłyby ze spocznikiem.
    Tzn, że na starość będę się mniej męczył?:)

    > - kuchnia - brak spiżarki. Da radę i bez, ale jak jest, to zawsze jest
    > gdzie produkty na dłużej pochować.
    No nie ma gdzie spiżarki upchnąć - za to mam na dole pokój w którym zrobię
    mini-biuro...

    > - pokoje na poddaszu - te korytarze i zakręty. Powiększyłbym trochę hol na
    > górze i cofnął drzwi do pokoju 11 i osadził na skośnej ścianie. Do pokoju
    > 12 też osadziłbym te drzwi jakoś inaczej, bo takie rozwiązanie jak teraz
    > nie jest zbyt funkcjonalne.
    Tzn nie rozumiem - jak na skośnej ścianie? Do pokoju 12 dlaczego nie jest to
    funkcjonalne rozwiązanie? Zbyt blisko wyjścia ze schodów czy co masz na
    myśli?

    > - łazienka na górze. Masz rację - zrób jedną dużą, ale z drzwiami tak z
    > holu, jak i z sypialni. Tak właśnie mam i jest rewelacja. Możesz do
    > łazienki iść bezpośrednio z łóżka :-), a jest też dostępna z holu.
    No taki mam właśnie plan;)

    > - kotłownia. Czym chcesz ogrzewać? Bo jak paliwami stałymi, to potrzebne
    > jest wejście bezpośrednio z zewnątrz. Jak czymś innym - gaz, olej, prąd...
    > to juz nie ma znaczenia. Nie będziesz wrzucał węgla/drewna i wyrzucał
    > popiołu przez okno :-).
    Tak dokładnie - paliwo stałe a obok domu postawię blaszaka w którym będę
    trzymał te paliwo zanim je przerzucę do kotłowni - w jednej części - a w
    drugiej autko:)

    > - trochę dużo okien dachowych na poddaszu. Zminimalizowałbym ich ilość -
    > okna dachowe, to raczej zło konieczne. :-)

    Dlaczego? Widzialem w Castoramie promocję okien dachowych:)