    From: cocon <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt małego domku. Długie i kilka pytań.
    Date: Mon, 20 Aug 2012 18:54:07 +0200

    W dniu 2012-08-18 17:41, s_13 pisze:

    > twoje propozycje, to takie klocuszki, ani ładne, ani funkcjonalne, w tym
    > metrażu poddasze, dodatkowo podzielone na 5 m klitki to pomyłka, schody
    > tez swoje metry zabiorą i druga łazienka też...

    Momencik, ja potrzebuje domek letniskowy całoroczny, bo duuuuży dom to
    tam stoi. Potrzebny jest domek, w którym będzie służył głównie temu aby
    przyjeżdżająca rodzinka miała się gdzie rozgościć. Nie wykluczając tego,
    że ja sam będę się plątał po tych "klitkach" gdy będę chciał aby świat
    miejskiego zgiełku serdecznie mnie... pocałował ;)