  • Data: 2010-09-28 09:45:01
    Temat: Re: Projekt monta?owo-budowlany ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To zapytam inaczej ...

    Czy ktoś się orientuje czy kupując dom od developera powinno otrzymać
    się jakiś projekt ?

    Specyfikację mam na umowie wypisaną (można tez ją obejrzeć na
    stronie).

    Zastanawiam się po prostu czy warto "walczyć" o ten projekt ...
    Bo firma budowlana (wykonawca) mimo że wybudował już kilkanaście
    takich domów na nowo powstającym osiedlu nikomu takiego projektu nie
    dawał i nikt tego od niego nie żądał ...

    Poza tym co miałby zawierać takie "projekt" ? Cenę za jaką mają mi
    wykonać dom mam , specyfikację mam (może i ogólną) ...