  • Data: 2012-08-22 07:31:42
    Temat: Re: Projekt - pełne piętro czy poddasze [trochę długie]
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie. Żygać sie chce od schodów..

    Gdzie wy mieszkaliście jak bylicie mali?
    Ja całą podstawówkęi liceum w szeregowcu ze schodami. Dlatego w życiu nie
    wybudowałbym shcodów, dziełkę też kupiłem pod parter.

    > Jak ktoś ma działkę o odpowiedniej wielkości to tylko robiż parterowy bez
    > poddasza. Dach ma być prefabrykowany, szybko zamontowany i od góry wsypane
    > pół metra ocieplenia.

    Mówisz o dachu z wiązarów? Ale przy skomplikowanym dachu to chyba nie taniej
    wychodzi....
    I pół metra ocieplenia na podłogę na strychu - nie przesadzasz?

    Poza tym problem jest jaki strop w takim domku ze strychem - drewaniany,
    lany

    MS