  • Data: 2009-08-24 12:05:57
    Temat: Re: Projekt wjazdu z grogi gminnej [ot]
    Od: pio <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 20:04, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ciekawe jaka jest podstawa takiego działania.

    Twierdzili że trzeba i już. Droga jest w ich zarządzie. Musiałem mieć
    nawet zatwierdzony przez nich projekt objazdów. Na dróżce jest
    zmasowany ruch samochodowy w postaciu 4-5 pojazdów na dobę, ale
    wymagali pełnego oznakowania objazdu, wszystkich uzgodnień, badań
    wytrzymałości z parametrami jak dla normalnej drogi itp. Bez tego
    znowu wodociągi nie chciały podłączyć. Acha i oczywiście trzeba płacić
    za połozona w ziemi rurę. Ale jak przychodzi do utrzymania tej drogi,
    to już nie mają kasy.