  • Data: 2011-01-26 18:48:54
    Temat: Re: Projekt "z wymaganiami".
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ihpo1g$28$1@inews.gazeta.pl...
    > O dzieki za dobre slowko
    > Budyn moze i ty jakies referencje zarzucisz?
    > w sumie dom juz stoi ;-)
    >
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    Prosze bardzo Andrzeju- ale w sumie to prawda choc sa okresy ze bardzo zadko
    sie odzywasz ale to pewnie z powodu pracy.

    Ja ze swej strony dodam Qlfonowi iz cena projektu pewnie bedzie zalezec od
    regionu polski oraz czy ma byc w nim tylko architektura z konstrukcja czy
    instalacje tez.
    Ja 2,5 roku temu dalem za projekt budowlany architektowi 5000 za chalupe
    230m2 tyle ze szkic(jedna kreska) rozkladu pomieszczen z mniej wiecej
    pokazanymi gabarytami juz przynioslem mu w cadzie ktory sam zrobilem (acha
    cena nie zawierala obliczen konstrukcyjnych bo je sam sobie zrobilem). Rejon
    Gorny Slask
    Projekt byl bez instalacji.
    Przemek