  • Data: 2018-06-18 11:15:11
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2018 10:39, quent pisze:

    > Porządne telewizory są za drogie a przyzwoity projektor można mieć za 2,5kola z
    > ekranem o pow. 4x większej niż ten porządny telewizor.

    Tak, tyle że ja chcąc oglądać mecz Francja-Australia na Mundialu o 11:50, po
    prostu włączam telewizor i siadam w fotelu - natomiast Ty, by oglądać mecz
    w zbliżonej jakości o tej porze dnia, musisz najpierw lecieć pozasłaniać okna,
    potem rozciągnąć ekran perełkowy, podgłośnić zestaw kina domowego (by zagłuszyć
    terkot wentylatora w projektorze) i dopiero wtedy możesz zasiąść w fotelu.
    Wiem, są rolety i ekran sterowane pilotem, ale ja wolę słyszeć szum morza
    w scenach morskich, niż szum wentylatora. ;)