  • Data: 2018-07-06 09:43:33
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 09:19:01 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Osobiście uważam, że pijanym/naćpanym powinno się wystawiać rachunek za
    > leczenie.
    Taki coi z kolegą po 3 poiwa wypił to pijany?
    A zresztą w prywatnych polisach będzie 129pkt owu "ubezpieczyciel nie odpowiada za
    złamania jeśli ubezpieczony nie miał atestowanego obuwia" czy cos w ten deseń

    > Ty jednak wolisz im pobłażać dlatego system jest stale naciągany. Ludzie
    > ustawiają się w kolejkę do specjalisty tylko dlatego, że przyjmuje!

    Tu się zgodzę. Jakiś czas temu już pisałem że kolejki w przychodniach zmniejszyłaby
    zryczałtowana opłata 5zł za wizytę.

    > No to wróć i wczytaj się raz jeszcze. Pisałem wprost co i jak.

    Przed napisaniem wróciłem i czytałem.
    > Powinniśmy do tego dążyć, nie sądzisz?
    Tak sądzę. Dlatego chociażby w tym wątku zacząłem piętnować cwaniaków i dziwi mnie to
    że ktokolwiek próbuje usprawiedliwiać cwaniactwo.