    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 6 Jul 2018 01:46:13 -0700 (PDT)
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <phl319$9c8$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <2...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5b3f0a65$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5b3f1ce3$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 10:15:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I u prywatnego ubezpieczyciela!! A nie w "ZUS"? :D

    Zwolniłbym takich "prywaciarzy" jak Ty z płacenie tych kilkaset zł ZUS miesięcznie.
    No właśnie-ile zapłąciłeś zdrowotnego w ostatnim miesiącu?>
    Pod warunkiem jednak że Ty+ rodzina nie mógłbys korzystać z państwowej służby
    zdrowia, państwowej emerytury itp

    > Czyli jednak da się stworzyć prywatnie coś, co działa dobrze? :)
    >
    > Dlaczego więc ciągle uważasz, że "prywatny" odpowiednik ZUS by nie działał?

    Młody jesteś(pokolenioe y zapewne) więc rok do przodu myślisz pewnie nie dalej i
    gadasz jak gadasz bo pewnie u lekarza póki co to ze spuchniętym paluchem byłeś to i
    prywatnie stówa za taką wizyte nie rujnuje
    Poczekaj aż będziesz potrzebował tomografu, ekg czy jakiś innych specjalistycznych
    badań
    Tylko w 6 miesiącach tego roku 5 razy z Mama bylem na badaniu tomografem komputerowym
    i innych tego typu badaniach
    Prywatnie nawet boję się sprawdzać ile to by kosztowało. I uwierz mi ze na żadne z
    tych specjalistycznych badań Mama nie czekała dłużej jak 2-3 miesiące. Na kolejne
    badanie tomografem jedziemy 7 sierpnia a w kolejkę zapisała się tydzień temu.
    Teściowa moja wiosna tego roku do lokalnego szpitala trafiła z zapaleniem płuc.
    Drugiego dnia stan jej tak się pogorszył ze helikopterem transportowali ją do
    szpitala akademickiego gdzie leżała kolejne dwa tygodnie na oddziale intensywnej
    terapii podłączona do różnych dziwnych urządzeń
    Podejrzewam że gdyby to trafiło na takiego co mu ZUS niepotrzebny to majątku mogłoby
    mu nie starczyć na opłacenie tych kilku tygodni leczenia.