  • Data: 2018-09-24 23:52:50
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/24/2018 12:23 AM, Adam Sz. wrote:
    > O stary, pierwsze co zrobiłem po zakupieniu nowego telewizora ledowego
    > jak odpaliłem pierwszy film to powiedziałem "o kurwa jaki ten obraz jest
    > sztuczny"

    To samo zrobil mój sąsiad jak 40 lat temu zmienili mu z kamery na
    celuloid na kamerę na betamax czy coś z tej okolicy. "Sztuczny".

    Nie, nie sztuczny. Oglądanie filmów przyrodniczych w 50pfs jest znacznie
    lepsze niż w 24. A 100fps to nowa jakość. Tak, wiadomo, Rambo wyglądać
    będzie sztucznie. Trudno, wielu ludzi nie ogląda Rambo. Woli widowiska z
    okolic Hobbita czy Hugo. Gdzie nie tylko 50fps ma sens ale i 100. A
    kończąc na filmach o żabach.

    > I cały efekt kina
    > TOTALNIE zanika.

    Tak, taki własnie jest cel. Żeby to cholerne migotanie męczące wzrok
    znikneło. Zaznaczam że kręcenie w 50fps spowodowało że mozliwe stały się
    sceny bardziej dynamiczne niż przy 24. Jeśli zaś tak strasznie musisz
    mieć to gowniane 24 to tak się skałda że niektóre telewizory mają do
    tego opcje. "Tryb kinowy" który sprowadza się do żalosnego framerate,
    żalosnego nasycenia kolorami i żalosnego kontrastu. Widać ktoś potrzebuje.

    > Zostaje super płynny efekt "opery mydlanej".

    Nie, to już nie są czasy Izaury. Obejrzyj cokolwiek przyrodniczego na
    youtubie w 50fps. Jest swietne a oglądanie 100fps pieści zmysły.

    > zestaw audio 5+1

    Nielepiej do gownianego projektora dołozyć magnetofon kasprzaka żeby był
    efekt kinowy jak w kinie w Pcimiu Dolnym?