    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektor modny temat;)
    Date: Mon, 24 Sep 2018 11:23:34 +0200

    W dniu 2018-09-24 o 11:09, Kris pisze:
    > Ciekawe dyskusje o projektorach tu bywają więc i ja problem zapodam
    > Sypialnia, łóżko i naprzeciw łóżka ściana z 10m2 pochylona pod kątem ok 45st bo to
    poddasze. Te 45st to z niczego znaczy z głowy ale mniej więcej tak jest a pewnie
    trochę mniejszy ten kąt
    > Ma sens kupowanie projektora i rzucanie obrazu na tak pochylona ścianę w celu
    oglądania tego z pozycji leżącej?

    Żaden tradycyjny projektor nie będzie miał tak dużego zakresu korekty
    trapezu, żeby zrobić prostokąt na tej ścianie.

    Możesz ewentualnie rozważyć projektor UST, ale ciągle pozostanie problem
    'ekranu' nachylonego pod kątem 45 czyli spłaszczającym obraz o jakąś 1/2

    --
    Pete