  • Data: 2018-09-24 13:00:15
    Temat: Re: Projektor modny temat;)
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-24 o 12:22, Kris pisze:

    > A gdyby był 2metry z boku od łózka to da się tak aby rzucał obraz naprzeciw łóżka?

    Jak odległość do ściany?
    I jaki budżet. Bo te nieco droższe potrafią samą optyką przesunąć obraz
    w poziomie o max 50%, czyli krawędź ekranu jest w osi obiektywu.
    Resztę musiałbyś skorygować już cyfrowo (z utratą jakości) korektą
    trapezu (i nie wiem, czy się da w 100%)

    Najoptymalniej musiałbyś ustawić go w takim miejscu, by oś obiektywu
    była max na krawędzi obrazu

    ekran

    OOOOOOOOOO

    Czyli tam, gdzie literki "O" mógłby stać projektor.
    Bardziej na lewo lub prawo to coraz większy problem z korekcją.

    --
    Pete