  • Data: 2018-09-24 13:14:40
    Temat: Re: Projektor modny temat;)
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2018 o 12:14, Pete pisze:
    > Bo to oznacza, że projektor musiałby być w okolicach głowy. A to oznacza
    > hałas.
    > I strumień mniej lub bardziej gorącego powietrza.
    Dlaczego w okolicach głowy? Projektor ustawiam obok łóżka (metr-dwa w
    bok), wyświetla on prostopadle do ściany, więc zniekształceń nie ma.
    Telewizor w pokoju też mam ustawiony nie na środku, a z boku i z mojego
    fotela mam go nie w osi wzroku, a 2,5 metra w bok i mi to zupełnie nie
    przeszkadza w oglądaniu.
    Jacek