    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektor modny temat;)
    Date: Mon, 24 Sep 2018 12:04:01 +0200

    W dniu 24.09.2018 o 11:23, Pete pisze:

    > Żaden tradycyjny projektor nie będzie miał tak dużego zakresu korekty
    > trapezu, żeby zrobić  prostokąt na tej ścianie.
    A co szkodzi ustawić projektor prostopadle do ściany, czyli w tym
    przypadku pod kątem 45 stopni?
    W dawnych czasach tak wyświetlałem slajdy w schronisku dla grupki ludzi
    i oglądaliśmy to właśnie na leżąco, a prześcieradło robiące za ekran
    było przypięte do belek dachowych mniej więcej pod takim kątem.
    Rzutnik Diapol, to może nie jest dokładny odpowiednik projektora, ale
    nie wydaje mi się, aby działały tu inne zasady.
    Jacek