  • Data: 2009-02-01 20:57:59
    Temat: Re: Prosba o szacunkowa ocene
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tego oto dnia 2009-02-01 21:27, Niejaki/a Krzysiek bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Za sama welna bedzie
    > pewnie z 10zl za m2 (wykonawca proponowal mi kiedys 6zl/m2, ale nie
    > dopytalem czy to za jedna warstwe, czy za dwie).
    > Niemniej przy ocieplaniu dwoma warstwami welny trzeba by od razu zamontowac
    > wieszaki i w zasadzie tez ruszt, bo nie wyobrazam sobie sciagania potem
    > folii paroizolacyjnej, welny nakrokwiowej, ciecia welny, montazu profili i
    > ponownego zakladania folii.

    No tez tak mysle, ze jak juz to trzeba by to wszystko zalozyc. Czyli
    wstepnie by trzeba bylo przyjac 10-15 pln/m, co przy 300m2 dachy daje
    max. 4500pln.
    No! To juz wiadomo do jakich granic cenowych nalezy sie przymierzac.
    Swoja droga jestem ciekaw skad oni wzieli tych gosci co rzucili taka cene!

    Dzieki bardzo za info.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq