  • Data: 2009-02-02 09:28:04
    Temat: Re: Prosba o szacunkowa ocene
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:48a268c4-f63f-4e0b-b587-20ac07995d90@a12g2000pr
    o.googlegroups.com...
    >.Hm, czyli w sumie 20k pln. No to ja mam za 12k pln >Jestem z nimi
    >codziennie (bo to moi kumple), bacznie obserwuje i >wszystko poki co
    >perfekt, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :) 10 lat >doswiadczenia
    >na przeroznych dachach, jakies kursy i szkolenia zrobily >swoje :-)
    >Mowia, ze chca teraz uderzyc na Czechy ale ja to bym >na ich miejscu
    >uderzyl kawalek dalej w Polske i troche zwiekszyl >ceny :-)

    Pozwoliłem sobie przesłac linki do twojego dachu "moim" wykonawcom. Mam więc
    dane z puierwszej ręki. Więżbe zrobili by taniej jak podałem wcześniej ale
    za dachówki nie wzieliby mniej jak 40pln/mkw. Jednak w cenie ofoliofanie,
    ołatowanie, montaż okien rynien obróbki kominów itp pierdoły. Czyli Twoja
    cena jest super.
    Jednak najbardziej podobali mi się goście którzy za robocizne stanu surowego
    niewielkiego w sumie blizniaka chcieli 140tys(post z przed kilku tygodni).
    Różnice w cenach robocizny są ogromne. Znajoma budująca podobny domek jak
    mój tylko na drugim końcu miasta za stan surowy(robocizna) zapłaciła
    65tysiecy a ja 29tysiecy. Niektórzy budowlańcy jak widać potrafią czesać z
    kasy mniej zorientowanych klientów.;)))

    Kris