  • Data: 2016-01-27 10:45:49
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:35:49 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > no niestety
    >
    > osoby, które chcą po 3 kafle za wode zapłaciły 18tyś bo robili jeszcze przekop pod
    drogą publiczną. Osoba, która chce 12sz - mówi, że to połowa kosztów jaki poniosła by
    podłączyć wode (oni tez płacili po 3 kafle 2 pierwszym inwestorom + 150m swojego
    rurociągu)

    Makabra. Tzn. makabra w tym sensie ze ci co to robili to przeplacili jak
    sam skurwysyn za te przylacza. Moje 400m wyszlo kolo 6-7k (juz dokladnie nie
    pamietam) - poskladalismy sie na nie w 3 sasiadow, ja bylem na koncu -
    potem wodociag przechodzil przez dzialke jednego sasiada, drugiego sasiada
    (z tymi sie skladalismy), dalej przez srodek ogrodka innej sasiadki i dalej
    jeszcze przez pole innego sasiada i u niego byla dopiero robiona wcinka :-)

    Ktos ostro przeplacil ale nie dziwie sie, ze teraz chce to sobie odbic.
    Niemniej - za 18k to ja bym zrobil 1,2km przylacza, a Ty 0m. Idzie sie
    wkurzyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.