  • Data: 2016-01-27 21:34:43
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-27 o 21:04, Kris pisze:
    > Dopoki wodociąg jest prywatny to sąsiedzi nawet mu żadnych rachunkow nie muszą
    pokazywać

    Tylko, że prywatny wodociąg to nie sieć miejska i nakazu podłączania się
    do niego nie ma.

    > a i amortyzacja im wisi.

    Im może wisieć, ale jak kiedyś gmina/wodociągi będą chciały to kupić czy
    przejąć to za faktyczną a nie wyimaginowaną wartość.

    > Gdyby teraz ktoś chciał się np do mojej rury podłączyć to na moich warunkach, a i
    faktur żadnych już nie mam bo i po co.

    Twój rurociąg to i warunki dyktujesz, ale czy masz faktury czy nie, to
    wartość to jakąś ma i da się to wycenić. A czy przepłaciłeś czy chcesz
    się na tym dorobić, to już inna sprawa.