  • Data: 2016-01-27 10:54:49
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:35:49 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Drugiej nitki nie można ciągnąć bo za wąska droga 3m (podobno - tak mówią
    wodociągi).

    Próbuj w tym kierunku. U mnie w jednym wykopie szerokości ok 1metra( na łychę od
    białorusi) zgodzili się na 2 rury(pe fi 32 chyba) i kanalizę.
    Rury na głębokości ponad metra po lewej stronie wykopu, zasypane zagęszczone i pół
    metra wyżej rura kanalizacyjna.
    Te przyłącza to do mnie i sąsiada- zrobiliśmy dwa razy ok 100-150metrów przyłącza bo
    było prościej jak jedną grubą rure i odnogi do nas(wtedy to siec podobno i
    papierologia większa)
    Kanalizę mamy jedną nitkę z odnogami do nas.
    Kilka tygodni walki w wodociągach o to było ale w końcu się zgodzili.

    > Najlepiej wolałbym studnie głębinową i hydrofor ale >wg urzędasów musi być
    podłączenie do wodociągu.
    A jeśli sąsiedzi odmówią zgody na wpięcie top może wtedy "brak możliwości
    technicznych" do wodociągu
    i się na studnie zgodzą?
    Tu gdybam bo co gmina to inne zwyczaje.