    Subject: Re: Przeciętna wydajność elektryka
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <mmdrke$jal$1@news.icm.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <mmdurb$ttu$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 29 Jun 2015 23:52:40 +0200

    W dniu 2015-06-24 o 12:15, Kris pisze:
    > Nie no pewnie ze bym zapłacił i 200pewnie. Sam się zdziwiłem jak powiedział 50zł.
    > Poradziłbym sobie pewnie samemu ze zrobieniem tej rozdzielni a ew poprosił kierbuda
    czy jakiegoś innego fachowca o sprawdzenie mojej roboty. Tylko że ja pewnie bym się
    min całą sobote z tym babrał albo i dłużej bo w międzyczasie musiałby się z tego
    doktoryzować.

    > Parę lat temu była tu właśnie dość długa dyskusja na temat ceny sznurowania
    rozdzielni. Grupowi elektrycy pisali o kwotach min 1000zł coś tam wspominali o 3
    dniach roboty itp;)

    E tam, pisali chyba o 10 tysiącach a może i nawet 20 oraz miesiącu roboty.
    Czemu nie pisać tak? Przecie to także informacje z dupy wzięte jak i Twoje.

    > Dobrze że mój gościu nie wiedział że to robota na 3 dni i zrobił w 3 godziny.
    > Z drugiej strony syty głodnego nie zrozumie. Ten co ma tysiaka w kieszeni inaczej
    myśli od tego któremu w tym samym momencie 50zł brakuje na jedzenie dla rodziny czy
    chociażby flaszkę.

    Znam takich, którzy zrobili za friko. Ba... nawet mnie się zdarzało
    robić za darmo dla przyjaciół i rodziny.
    Stosując Twój sposób rozumowania mogę napisać, że ten Twój fachowiec to
    okropny zdzierca, bo wziął 50 zł za robotę, którą można wykonać za friko
    lub za jedno piwo.