    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeciętna wydajność elektryka
    Date: Wed, 1 Jul 2015 11:45:16 +0200
    <mmdrke$jal$1@news.icm.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <mmdurb$ttu$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5591be2a$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmtlat$eo7$1@node2.news.atman.pl>
    <5593149c$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie pisałem, że psujesz rynek tylko,

    Kiedyś ze dwa lata temu pisałeś że tacy jak ja psują bo potem klient myśli
    że wszystko dostanie za pół darmo, a przecież ten kto ma firmę to musi i za
    narzędzia zapłacić i ZUS zapłacić itd.

    > że Ci nie wierzę, że robisz tyle robót nieodpłatnie.

    Tego sobie nie przypominam ale może pominąłem, bo się przyzwyczaiłem - już
    kilka razy miałem tu "przesłuchanie" bo ktoś nie wierzył że wybudowałem dom
    :-)

    No i nie wiem skąd to wrażenie "tyle"?

    Nie sądzę abym jakoś szczególnie się pod tym względem wyróżniał. Chyba każdy
    pomaga swoim rodzicom czy teściom w remontach domów czy mieszkań -
    malowanie, panele, wymiana lamp, karniszy czy zrobienie nowego płotu albo
    altanki w ogrodzie.

    Chyba każdy pomaga swoim przyjaciołom w przeprowadzkach, i chyba każdy
    pomoże sąsiadce wymienić cieknący kran gdy jej mąż na delegacji :-)

    Różnica jest tylko w zakresie pomocy - mam odpowiednie narzędzia więc mogę
    nie tylko wymienić nietrzymający zawór przy spłuczce ale też przy okazji
    przerobić trochę instalację przenosząc go w nowe miejsce itp.

    Natomiast pomoc przy budowie domów to już inna sprawa - ja to po prostu
    lubię :-) Więc w ramach wolnego czasu i nie kosztem mojej rodziny robię to
    chętnie. Ale też nie przesadnie często - ot może się tego zbierze łącznie
    kilka tygodni (popołudniami) w ciągu roku. Niech będzie nawet 30 popołudni
    rocznie. Czy to tak dużo? To są jakieś pojedyncze procenty mojego wolnego
    czasu.

    Statystyczny Polak spędza przed telewizorem ponad 1100 godzin rocznie czyli
    10-krotnie więcej czasu niż ja poświęcam no to jedno z moich hobby* :-)

    * - skoro robię to w wolnym czasie, lubię to robić i nie biorę za to
    pieniędzy to hobby jest odpowiednie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie