  • Data: 2013-03-17 12:40:17
    Temat: Re: Przekaźnik - zapal jedno, zgaś wszystko
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:796c38a3-2fb9-4f70-91c4-0a2e9b8b9705@googlegrou
    ps.com...

    > Bez jaj :) Ktos juz podal ze wystarcza bistabilne przekazniki. Jeden
    > moze byc dopuszkowy (40-50 pln), drugi na szynie
    >(koszt podobny). Max 100 pln. Pokaz mi PLC w tej cenie :)

    Po pierwsze to, że ktoś napisał, że się da nie oznacza, że jego
    założenia są słuszne. Niech przedstawi konkretne rozwiązanie.
    Po drugie ten ktoś pisał o innym algorytmie, gdyż autor wątku na
    początku zbyt ten algorytm skomplikował i do tego się odnosiła moja
    wypowiedź. Dopiero po mojej wypowiedzi okazało się, że autorowi chodziło
    o inny, prostszy algorytm.

    Co do PLC to można obecnie kupić nowe w cenie ok. 250-300zł, a używane
    na Allegro w cenie 100-200zł. Czasami nawet poniżej 100zł.